Тојота се збогува со GR Supra со специјалното A90 издание
Производството на оваа специјална верзија на GR Supra е ограничено на 300 единици, резервирани за Европа и Јапонија
Toyota го објави лансирањето на GR Supra A90 Final Edition, лимитирана верзија од 300 примероци наменети за Јапонија и Европа. Оваа верзија носи значителни подобрувања, меѓу кои и помоќен мотор, KW суспензија, посилни сопирачки и поагресивни аеро-компоненти од карбон.
Зголемена моќност и подобрени перформанси
GR Supra A90 Final Edition користи модифицирана верзија на 3,0-литарскиот турбо шестцилиндричен мотор позајмен од BMW, кој сега произведува 435 КС и 570 Nm вртежен момент. Моторот е исклучиво поврзан со шестстепен мануелен менувач и ја пренесува силата на задните тркала.
Овие бројки претставуваат зголемување од 94 КС и 70 Nm во споредба со стандардниот GR Supra. Подобрувањата се постигнати преку ревидиран воздушен довод, катализатор со низок отпор и оптимизирани контроли на моторот. Дополнително, инженерите додадоа плоча за стабилизација на маслото во моторот, подобрен систем за ладење и активен диференцијал на задната оска. Титаниумскиот пригушувач Akrapovic го збогатува звучното искуство.
Шасија инспирирана од тркачкиот GR Supra GT4
Подобрената шасија се карактеризира со KW суспензија со прилагодливо амортизирање, зајакнати стабилизатори и компоненти на суспензијата, како и зголемен агол на камбер за подобра управливост.
GR Supra A90 Final Edition вози на лесни тркала со димензии од 19 инчи напред и 20 инчи назад, обвиткани со пошироки Michelin Pilot Sport Cup 2 гуми. Сопирачките Brembo од 19 инчи се опремени со дискови со дупки и челични плетени црева за поголема ефикасност.
Иако моделот не ја носи ознаката GRMN, GR Supra A90 Final Edition се одликува со впечатлив заден спојлер од карбон, вентилирачки хауба, редизајниран сплитер со канарди и издувни цевки со уникатен изглед.
Во внатрешноста се наоѓаат карбонски седишта Recaro Podium CF обложени со Alcantara. Возачкото седиште е во црвена боја која кореспондира со конзолата, безбедносните ремени и панелот на вратата, додека останатиот дел од ентериерот е во црна боја со детали од Alcantara и карбон.
Подобрувања и кај стандардната GR Supra
Покрај лимитираната финална верзија, Toyota објави и блага надградба на стандардниот GR Supra, кој ќе биде достапен на глобалните пазари, вклучувајќи ги Јапонија, Европа и Австралија. Во Европа, овој модел е познат како „Lightweight Evo“, додека во Австралија го носи името „Track Edition“. Овие верзии добија подобрувања на аеродинамиката и шасијата.
Електронски контролираните амортизери се надградени со ревидирани поставки, заедно со зајакнување на гумените лежишта, стабилизатори и подни распореди, што резултира со поголема цврстина и подобро управување. Дополнително, новиот активен диференцијал овозможува подобра тракција и намалено подуправување.
Оптимизиран е и електричниот серво управувач, додека поголемите Brembo сопирачки дискови (18 инчи напред) ја подобруваат способноста за запирање. Моторот од 3.0 литри со шест цилиндри е пренесен без промени, нудејќи 382 КС (285 kW / 387 PS) и 500 Nm. Клиентите сè уште имаат избор помеѓу шестстепен мануелен и осумстепен автоматски менувач.
Во дизајнерски аспект, GR Supra за 2025 година добива нов заден спојлер од карбон, редизајнирани отвори на предните браници за подобра аеродинамика и нови 19-инчни алуминиумски тркала со мат-црна завршница, обвиткани со Michelin Pilot Super Sport гуми. Внатрешноста е збогатена со Alcantara, црвени шевови и соодветни појаси.
Достапност
Toyota ќе започне со нарачки за GR Supra A90 Final Edition и GR Supra Lightweight Evo во јануари 2025 година, додека испораките се очекуваат на пролет.
Иако сегашната генерација се повлекува, GR Supra ќе продолжи да живее преку моторспорт активностите, а Toyota веќе работи на нова генерација на спортскиот автомобил, која допрва треба да биде официјално претставена.