fbpx

Toyota го прошири ProAce семејството во Европа

Ажурираната европска гама на комерцијалните возила на Toyota вклучува нова верзија на Hilux со благ хибриден дизел и три ЕВ комбиња

Toyota ја проширува својата соработка со Stellantis, додавајќи уште еден ребрендиран модел во своето портфолио на лесни комерцијални возила. Toyota ProAce Max го означува влезот на производителот во сегментот на големи комбиња во Европа, приклучувајќи се на фејслифтираните ProAce и ProAce City кои исто така се засноваат на основата на Stellantis. Сите три комбиња се достапни со целосно електрични погонски единици. Понатаму, Toyota ја лансираше електрифицираната верзија на Hilux, надградувајќи ја дизелската погонска единица со 48V блага хибридна технологија за подобрена ефикасност.

Toyota ProAce Max е „роднина“ на неодамна фејслифтираните Fiat Ducato, Citroen Jumper, Peugeot Boxer, Opel Movano и Ram ProMaster. Единствените елементи специфични за Toyota се амблемите и редизајнираниот нос. Остатокот од каросеријата, вклучувајќи ги целосните LED светлосни единици и 16-инчните бандажи, е споделен со другите големи комбиња од Stellantis. Истото важи и за внатрешноста која има корист од најновата инфозабава, безбедносни системи и поврзаните услуги.

Комбето ProAce Max е достапно во 6 конфигурации (2 должини на меѓуоскиното растојание, 3 должини и 3 висини) што нуди товарен капацитет до 17 кубни метри.

ProAce Max има опсег до 420 километри благодарение на батерискиот пакет од 110 kWh. Како и кај Fiat E-Ducato и другите механички поврзани комбиња, способноста за брзо полнење до 150 kW овозможува да се наполни од 0-80% за помалку од еден час. Toyota не прецизираше дали големото комбе ќе биде достапно и во дизел форма.

ProAce и ProAce City

Останатите две комбиња – ProAce и ProAce City – се фејслифтирани за 2024 година, добивајќи редизајнирани браници и фарови. Новиот нос додава малку дополнителен белег на Toyota, иако остатокот од каросеријата е споделен со нивните „роднини“ од Fiat, Citroen, Peugeot и Opel. Моделите го задржуваат истиот товарен капацитет од 6,6 кубни метри за ProAce и 4,4 кубни метри за ProAce City. Истите ажурирања ги наследуваат патничките верзии – имено ProAce Verso со 9 седишта и ProAce City Verso со 7 седишта.

Toyota ProAce

Електричните верзии на комбињата имаат корист од зголемениот опсег во споредба со нивните претходници. Поконкретно, ProAce (комбе со средна големина) нуди опсег до 350 километри, додека електричниот ProAce City (компактно комбе) може да помине до 330 километри меѓу две полнења.

Hilux добива електрифициран дизел погон

Новата електрифицирана дизелска погонска група и дава нов живот на осмата генерација на Toyota Hilux, која постои од 2015 година со два фејслифтови во 2017 и 2020 година. Hilux Hybrid 48V доаѓа опремен со унапредена верзија на 2,8-литарскиот турбодизел со 48-волтен благ хибриден систем кој се состои од електричен мотор/генератор и мал пакет батерии.

Toyota не ги објави деталните спецификации на погонската група, но претходното соопштение за печатот од Toyota Australia спомена подобрување од 10% во ефикасноста на горивото на пикапот. Во исто време, електрификацијата наводно ги подобрува перформансите надвор од патот благодарение на „помазното забрзување“ и „регенеративното сопирање“. Последно, но не и најмалку важно, пикапот со благ хибрид ја задржува способноста за влечење од 3.500 килограми и максимална носивост од 1.000 килограми од својот претходник.

Цените на ажурираната линија на Toyota Professional во Европа ќе бидат објавени поблиску до лансирањето на пазарот што се очекува на почетокот на 2024 година.

Поврзани вести

Back to top button