Toyota ги задржува спортските возила со согорување со помош на водород
Мотор со внатрешно согорување на водород би бил идеален за спортските автомобили од Toyota GR, но потребни се инвестиции во инфраструктурата
Toyota останува на ставот дека различни технологии за намалување на емисиите ќе бидат важни за автомобилската индустрија. Еден, особено, ќе биде корисен за луѓето кои сакаат брзо возење: мотори со внатрешно согорување на водород.
Производителот верува дека технологијата може да помогне да се одржат спортските автомобили со мотори со внатрешно согорување живи во електричниот свет. Всушност, Масахито Ватанабе, шеф на одделот на Toyota Gazoo Racing, вели дека целосната електрификација не е приоритет за под-брендот во овој момент.
„Сè уште мислиме дека моторот со внатрешно согорување има одреден потенцијал“, изјави Ватанабе за Autocar. „Не сакаме да се откажеме. Сè уште не е готово, затоа што ако го погледнете моторот со внатрешно согорување, сè уште има согорување на водород што може да биде дел од таа линија со нулта емисија, па мислам дека тоа ќе продолжи“.
Сепак, тој призна дека на патот на технологијата стои голема пречка: инфраструктурата. Како и секоја нова технологија, на луѓето кои сакаат да возат водородно возило им недостига лесен пристап до бензинските пумпи.
Европа е клучот за амбициите
Но, Gazoo Racing ќе добие помош за тој резултат, во форма на Hydrogen Factory Europe. Нов оддел на Toyota Motor Europe, кој ќе има задача да ја забрза комерцијализацијата на водородната технологија и системи.
Производителот на автомобили вели дека верува дека континентот наскоро ќе биде еден од најголемите пазари на водород во светот, благодарение на владините инвестиции и зголемениот интерес од приватниот сектор. Toyota вели дека технологијата ќе биде корисна за тежок транспорт, како камиони, автобуси, превоз, како и спортски автомобили.
„Она што сакаме да го направиме на крајот е да обезбедиме што е можно повеќе опции за нашите клиенти“, рече Ватанабе. „Значи, ќе продолжиме да го развиваме водородниот мотор со внатрешно согорување како дел од тоа“.
Тоа значи дека, покрај моторите со водород со согорување, Gazoo Racing ќе развива и електрични, хибриди и возила со горивни ќелии. Сепак, напредокот кај возилата со водородни мотори оди добро, бидејќи технологијата веќе ја однесе GR Corolla до целта во 24-часовната трка во серијата ENEOS Super Taikyu оваа година.