fbpx

Toyota подготви освежување за GR Yaris

Toyota подготви неколку промени за својот хот хеч, пред се од механички аспект, но има промени и во дизајнот на GR Yaris

Прашање на време беше кога Toyota ќе го претстави ажурираниот GR Yaris. Ревидираниот хот хеч ја доживеа својата премиера на автосалонот во Токио, носејќи со себе нов достапен автоматски менувач и мноштво надворешни и внатрешни промени.

Најважната новина е преносот. Слично како што направи Hyundai со i30 N, GR Yaris првично беше лансиран исклучиво со шест-степен мануелен менувач, а сега во опцијата е додаден опционален осумстепен автоматик. Интересно, Toyota не се одлучи за систем со двојна спојка, а наместо тоа разви нова единица со една спојка што ја нарекува Директен автоматски менувач (Direct Automatic Transmission).

Toyota GR Yaris

Примероците кои ќе бидат нарачани со автоматскиот менувач се опремени со посебен ладилник и пар пластични менувачи на лопатки се поставени зад воланот. Додека автоматската „кутија“ додава 18 килограми на GR Yaris, таа треба да помогне да се направи уште побрз.

Toyota откри дека се направени низа модификации и на 1,6-литарскиот турбо трицилиндричен мотор на GR Yaris. Производителот го зголеми притисокот на директно вбризгување, инсталираше нов сензор за притисок на влезниот воздух, постави нови лесни клипови и додаде различен сензор за притисок на влезниот воздух. Јапонските модели сега произведуваат 300 КС при 6.500 вртежи во минута и 400 Nm вртежен момент помеѓу 3.250 и 4.600 вртежи во минута, значителни придобивки во однос на претходните 268 КС и 370 Nm.

Toyota GR Yaris

Дизајнерски промени

Дизајнерите на Toyota исто така го подобрија изгледот на GR Yaris. Промените започнуваат од предниот дел, каде што има нов браник со карактеристични доводи за воздух, додека на задниот дел се наоѓаат различни LED задни светла кои вклучуваат светлосна лента.

Toyota GR Yaris

Иако на GR Yaris не му треба многу внатрешно освежување, Toyota сепак се одлучи на таква промена. Најочигледната промена е новата контролна табла фокусирана на возачот што ја содржи истата 12,3-инчна дигитална група на инструменти како GR Corolla. Инфозабавниот екран исто така е сменет и навален за 15 степени кон возачот. Toyota вели дека овој дизајн е инспириран од нејзиното рели наследство и како таков, светлото за опасност и прекинувачот за старт/стоп се поместени за да може да се на дофатат додека носите ремен од седиштето. Возачкото седиште исто така седи 25 милиметри пониско од претходно.

Повеќе детали околу достапноста на европскиот пазар и цената ќе бидат објавени подоцна.

Поврзани вести

Back to top button