fbpx

Turbo S E-Hybrid e најбрзиот Porsche Panamera досега

Panamera Turbo S E-Hybrid неодамна извозе импресивно време на круг на Нирбургринг поставувајќи нов рекорд во Е-сегментот

Откако успеа да ја поврати круната на Нирбургринг, Porsche откри дека моделот кој го собори рекорд за најбрз автомобил во Е-сегментот е новата Panamera Turbo S E-Hybrid. Најбрзата и најмоќната Panamera досега е позиционирана како врвна понуда, комплетирајќи ја поставата од четири хибриди.

Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid располага со plug-in хибридна погонска група со битурбо 4,0-литарски V8 мотор кој произведува 600 КС, поврзан со еден електричен мотор кој генерира 190 КС.

Оваа системска поставка е интегрирана во „значително подобрениот“ осумстепен менувач со двојна спојка (PDK). Заедно, тие испорачуваат комбинирана моќност од 782 КС и 999 Nm вртежен момент, надминувајќи го својот претходник за 82 КС и 130 Nm.

Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid

Зголемувањето на моќноста и овозможува на Panamera Turbo S E-Hybrid да забрза од место до „стотка“ за 3 секунди, пред да достигне максимална брзина од 325 километри на час. Ова претставува подобрување од 0,2 секунди во забрзувањето 13 км/ч во максималната брзина во споредба со еквивалентната опрема од претходната генерација.

Слично на помалите E-Hybrid верзии на Panamera, Turbo S добива поголем пакет батерии од 25,9 kWh. Ова го подобрува неговиот целосно електричен опсег и можностите за брзо полнење, иако Porsche сè уште не ги објави проценките според WLTP.

Дизајн

Визуелно, Turbo S E-hybrid изгледа идентично со Turbo E-Hybrid, со исклучок на ознаката на задниот браник. Го има истиот комплет за каросерија специфичен за Turbo и 21-инчни тркала со централно заклучување. Финишот Turbonite на тркалата, воздушните лопатки, лентата на задниот браник и внатрешните акценти/шевови ги издвојуваат моделите Panamera со турбо-значка од останатите.

Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid

Опционалниот Aerokit од карбон, кој се состои од преден сплитер, воздушни лопатки, странични прегради, оклоп на задниот спојлер и заден дифузер, не само што ја подобрува естетиката туку и ја зголемува потисната сила за 60 килограми при брзини од 200 км/ч. Оваа поставка беше опремена со возилото кое постигна време од 7:24.17 круг во Нирбургринг, заедно со опционалните гуми Michelin Pilot Sport Cup 2.

Panamera Turbo S Е-Hybrid е стандардно опремена со Porsche Active Ride суспензија, која вклучува хидраулична пумпа со електричен погон за секој амортизер. Исто така, располага со управување на задната оска и Porsche Ceramic Composite Brakes (PCCB), со дискови од 440 милиметри напред и 410 мм на задниот дел.

Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid

Porsche Panamera Turbo S Е-Hybrid е веќе достапен за нарачка.

Поврзани вести

Back to top button