fbpx

Уште еден убиец на Tesla доаѓа од Кина

Компанијата GAC New Energy Automobile Co. Ltd беше основана во летото 2017 година како поделба на GAC Group која се занимава со напредни случувања во областа на хибриди, електромоделите и „паметната мобилност на иднината“

Раководството на новата компанија не ги крие своите амбиции да стане уште еден „убиец на Tesla“.

„Ние се стремиме да ја надминеме Tesla преку нашата технологија и иновациите. Луѓето можат да се сомневаат во квалитетот на кинеските автомобили, но пред неколку години истите се смееја на брендови како Toyota, Honda и Hyundai, а сега веќе не смеат да се потсмеваат со нив. Тоа е она што ќе ни се случи и нам“, рече висок функционер на кинеската компанија.

Во опсегот на GAC досега има само два модели, од кои и двата се кросовери. На автосалонот во Гуанжу неодамна беше претставен и трет, седанот Aion S. Мерките не се најавени засега, познато е само меѓуоскиното растојание од 2732 mm, што значи дека колата е во горниот дел на пазарниот сегмент С.

Друго познато за колата е коефициентот на нејзината аеродинамика кој е 0,245, што е малку повисоко од оној на американскиот автомобил со 0,23. Во сржта на седанот лежи GEP Electric Platform втора генерација. Моќта на електро моторот не е пријавена, но веројатно истата што е во другите модели ќе се користи во GE3 односно 180 КС, 290 Nm.

1 | убиец на Tesla
2 | убиец на Tesla
3 | убиец на Tesla
4 | убиец на Tesla

    Досегот со едно полнење на стариот циклус NEDC е 500 километри, но производителот зборува и за километража од 600 километри при константна брзина од 60 km/h. Продажбата треба да започне во април следната година. Се чини дека името Aion е собрано од AI (кратенката за вештачка интелигенција) и On.

    Не се објаснува, но сепак има присуството на буквата S во името. Засега во поставеноста на Кинезите е едвај второто ниво на автономија, но тие самоуверено се насочени кон четвртата. GAC NE тврди дека во последните десет години ги совладале петте главни технологии на електричните возила, од батерии и мотор до системска интеграција.

    Во септември минатата година GAC NE започна со изградбата на специјализиран дел во фабрика во Гуанжу за електрични возила, чија прва фаза ќе биде завршена следниот месец. Во периодот на почеток, фабриката предвидува да произведува по 200.000 машини секоја година, а потоа нејзиниот капацитет ќе се удвои.

    Компанијата тежнее кон претставување на најмалку два нови модели годишно. Сегашниот опсег на брендот се состои од GE3 530 и GAC GS4 PHEV хибрид. За десет месеци од оваа година беа продадени 13.928 парчиња.

    Поврзани вести

    Back to top button