Volkswagen го претстави освежениот Golf, последен со мотор на согорување
Освежениот Volkswagen Golf пристигнува со неколку промени, особено во ентериерот, а во продажба во Европа доаѓа оваа пролет
Volkswagen Golf одбележува две главни пресвртници оваа пролет. Не само што култниот автомобил полни 50 години, туку VW ја лансира последната серија на Golf со погон на внатрешно согорување. Името ќе продолжи живее, но кога целосно новиот Golf 9 ќе се појави пред крајот на деценијата, тој ќе биде исклучиво електричен.
Но, да се вратиме на обновениот модел. Golf 8.5, како што веројатно многумина ќе го нарекуваат, не е сосема нов, туку фејслифтирана верзија на „осумката“ лансирана во 2019 година. Тој Golf донесе многу новитети со себе, но направи и некои изненадувачки чекори, особено во однос на внатрешната ергономија, а токму со овој фејслифт Volkswagen има за цел да ги поправи сите тие.
Но, тоа не е се, бидејќи обновени се голем дел од карактеристиките, како plug-in хибридниот погон чиј опсег на возење е зголемен за речиси 70 проценти, и повеќе моќ за GTI, меѓу другото.
Значително зголемување на PHEV опсегот
Погонската палета започнува со пар благи хибридни 1,5-литарски опции, од кои едната располага со 116 КС, а втората со 150 КС, но и двете имаат ознака eTSI и ги придвижуваат предните тркала преку седумстепен DSG. Оние кои сакаат да имаат шест-степен рачен менувач, ја губат технологијата со благ хибрид и „e“ од значката eTSI, но излезната моќност останува иста.
Следни се plug-in хибридите. Почетниот eHybrid ги испумпува истите 204 КС како порано, додека поспортскиот GTE има 272 КС, и двата се поврзани со шестстепен DSG и ги движат предните тркала. Моќноста на GTE е зголемена за 27 КС во однос на минатата година, но поголемо внимание привлекува значително подобрениот опсег. Големината на батеријата е зголемена од 10,6 kWh на 19,7 kW (и стапката на полнење од 3,6 kW на 11 kW за да се задржи темпото), зголемувајќи го опсегот на возење на електрична енергија од 61 на 100 километри.
Дизелот сè уште е тука, иако VW не го подобри ниту една од двете опции. Основниот 2.0 TDi ги испраќа своите 116 КС преку шест-степен рачен, додека помоќниот TDI со 150 КС е поврзан со седумстепен DSG менувач. Како и сите Golf достапни при лансирањето, и двата се исклучиво со погон на предните тркала.
GTI, Clubsport и R
GTI добива моќност од 265 КС, и за жал, доаѓа само со седум-степен DSG, а опцијата со рачен менувач замина во историјата поради ригорозните регулативи на Еуро 7 кои патем никогаш не се материјализираа.
Volkswagen ќе лансира и GTI Clubsport, Golf R и Golf R караван, додека купувачите кои сакаат погон на сите тркала, но не сакаат да ја изберат R верзијата, на крајот ќе можат да купат 4Motion 2.0 TSI чии 201 КС се зголемени за 10 КС во однос на неговиот претходник.
Промени во дизајнот
Како што веќе рековме, Golf Mk8.5 е само фејслифт на Golf Mk8 и не е целосно нов автомобил, но и покрај тоа, визуелните измени се неверојатно суптилни на прв поглед. Сепак, кога ќе се погледне одблиску може да се забележи дека единиците на предните светла имаат поправи линии и само едно испакнување на нивниот долен раб. Основните автомобили добиваат тесен долен довод на воздух и поголема површина на браникот во боја на каросеријата, додека облогите GTE и GTI сега имаат две мали канџи кои дијагонално допираат до нивната мрежа за довод. Исто така ново за европскиот пазар е осветлената значка на VW што ја преполовува попречната светлосна лента, додека дизајнерскиот тим на VW излезе со нови бои и дизајни на тркала.
Ентериер
Ако постоеше дел од Golf за кој имаше најмногу замерки и што VW се очекуваше да го поправи со фејслифтот, тоа беше ентериерот. Golf со годин беше фален за едноставните, логични и интуитивни контроли во ентериерот, но Volkswagen ја напушти таа стратегија преку комбинација од копчиња чувствителни на допир на управувачот, збунувачкиот систем за мени за инфозабавниот екран и неергономските лизгачи за контрола на температурата кои немаа опција за осветлување ноќе.
Она што VW го поправи со овој фејслифт вклучува замена на копчињата на воланот чувствителни на допир со старомодни тврди копчиња, постави нови екрани на допир (10,4 инчи кај основните автомобили, 12,9 инчи кај поскапите модели), обновување на графиката и структурата на менито и осветлување на лизгачите за контрола на температурата. Ажурираниот распоред на екранот го дели централниот дисплеј на две области над и под главната содржина: горната лента што може да се конфигурира за вашите омилени функции и фиксирана долна лента што обезбедува простор за Start копче и лесен пристап до греењето и поставените контроли за греење. Сите модели во Европа доаѓаат со гласовен асистент на ChatGPT.
Купувачите ќе можат да изберат и да го конфигурираат пакетот со дигитален инструмент кластер од 10,2 инчи во Classic режим со два тркалезни инструменти или Progressive режим со плочки на екранот, додека љубителите на технологијата ќе ја одобрат новооткриената способност на Golf да се вози во и надвор од паркинг места со помош на паметен телефон и опционалните IQ.Light LED предни светла.
Нивоа на опременост
Основниот Golf доаѓа со пристап без клуч, сензори за паркирање, темпомат и LED светла, додека верзијата Life додава хромирани елементи на екстериерот, безжично полнење на телефонот, амбиентално осветлување во три бои, комфорни седишта, адаптивен темпомат и тркала од 16 инчи.
Style со себе носи луксузен допир со електричното подесување на возачките седишта, посебен дизајн на браникот со додадена надворешна осветленост и камера за заден поглед, а R-Line добива сјајна црна облога, спортски волан со DSG лопатки за менување на брзини, возачки режими и спортски седишта R-Line.
Продажбите во Европа започнуваат оваа пролет, а деталите околу цената ќе бидат познати подоцна.