fbpx

Volkswagen покажа како е произведен најмоќниот Golf досега

Германскиот производител преку видео открива како е произведена најмоќната варијанта на својот бестселер досега - Golf R 20 Years Edition

Volkswagen Golf има стотици варијанти на мотори од неговото претставување во 1974 година. Иако порано постоеше поголем VR6, четвртата генерација на EA888 со четири цилиндри е најмоќната досега поставена на компактниот хечбек. 2.0-литарскиот бензински агрегат со турбополнач произведува 329 КС во Golf R 20 Years Edition. Ново видео од R-дивизијата на компанијата покажува како тие успеале да ја извлечат дополнителната моќност во однос на обичниот Golf R.

Иако VW деновиве се занимава со електрични возила, неговите инженери добија време да работат на хот хеч со погон на сите тркала и да додадат уште 13 КС во цeлиот процес. Промените на влезот и издувните гасови му овозможија на моторот со четири цилиндри да добие малку повеќе „мускули“. Вентилот за гас секогаш останува целосно отворен, така што воздухот повеќе не се акумулира пред него, што значи дека добивате моментален одговор во моментот кога ќе забрзате.

Понатамошните модификации на турбополначот вклучуваа надградба на системот против заостанување со менување на контролниот вентил за уште побрз одговор на гасот. Во епизодата 2, VW ќе даде дополнителни детали за најмоќниот Golf R досега. Автомобилот започнува да се продава оваа година во Европа и Северна Америка, со цена од 59.995 евра на матичниот пазар во Германија. 20 Years Edition ќе има едногодишно производство.

Volkswagen Golf R 20 Years Edition

VW има направено и уште помоќен Golf

20 Years Edition е најмоќниот сериски Golf досега, но технички не е најсилниот што го има произведено VW. За саемот Wörthersee во 2007 година, компанијата направи максимален (и функционален) GTI W12-650 со би-турбо 6,0-литарски W12 мотор од Bentley Continental GT. Тоа беше концепт со централно поставен мотор базиран на Golf Mk5 со 641 КС што му овозможија спринт од 0 до 100 км/ч за 3,7 секунди. Интересно, 20 Years Edition е само 0,9 секунди побавен кога станува збор за забрзувањето.

Во 2014 година, VW го претстави концептот Golf R400 со 395 КС, и покрај тоа што беше забележан повеќе пати на тестирање на Нирбургринг, никогаш не следеше сериски модел. Гласините велат дека автомобилот требаше да се вика R420 и затоа има уште поголема моќност од концептот нудејќи речиси 420 КС. Откажувањето очигледно дојде откако шефот за истражување и развој Хајнц-Јакоб Нојсер беше принуден да се пензионира.

Поврзани вести

Back to top button