Volkswagen сака да ја зацврсти соработката со Rivian
Volkswagen инвестира 5,8 милијарди долари во Rivian, а Golf 9 ќе ја користи електрониката на брендот за електрични возила
Volkswagen е решен да ја зајакне соработката со стартапот за електрични возила Rivian, само неколку месеци откако двата бренда најавија заеднички развој на нова електрична архитектура и софтверска платформа за идните возила. Германскиот автомобилски гигант ја гледа оваа соработка како можност за менторство, при што извршниот директор Оливер Блуме истакнува дека ресурсите и обемот на VW би можеле да ѝ дадат значителна предност на Rivian на конкурентниот пазар на електрични возила.
Во интервју за германскиот магазин Spiegel, Блуме објасни дека компанија со големината на Volkswagen носи уникатни предности. „Размислуваме за споделување на модули и обединување на набавките,“ рече тој, нагласувајќи дека „Volkswagen Group нуди огромни можности за мал бренд како Rivian.“
Ова партнерство има за цел да ги намали трошоците за производство и логистичките предизвици на Rivian, додека обата бренда ќе имаат корист од заедничката технологија.
Инвестиција од 5,8 милијарди долари
Volkswagen веќе вложи речиси 5,8 милијарди долари во Rivian, кој има клучна улога во дизајнирањето на следната генерација електронска архитектура за VW. Овој нов систем има за цел да ја намали комплексноста на сегашните возила на VW. Наместо досегашните 100 контролни единици, новата архитектура ќе користи само седум компактни единици за управување со критичните системи, како што се инфозабавниот систем и напредните функции за асистенција на возачот.
Оваа револуционерна технологија, која вклучува полупроводници, сензори и кабли, ќе биде воведена во идните модели на VW, како што се новиот Porsche K1 SUV со седум седишта и следната генерација на VW Golf. Исто така, возилата на обновениот бренд Scout, вклучувајќи ги моделите Terra и Traveler, ќе ја интегрираат оваа напредна технологија.
Scout и Rivian не се конкуренција
Интересно е што VW со новата линија Scout се доближува до стратегијата на Rivian со моделите R1T и R1S. Моделите Terra и Traveler, исто како Rivian-овите, ќе бидат достапни како пикап и SUV со заеднички компоненти. Сепак, Блуме истакнува дека Scout не е директен конкурент на Rivian. „Возилата се позиционирани сосема различно,“ објасни тој. Scout ќе започнува од околу 45.000 долари, додека моделите на Rivian стартуваат од 70.000 долари.
Rivian, од своја страна, планира да воведе помали и попристапни модели R2 и R3 со почетни цени од 45.000 и 37.000 долари. Овие модели се очекува да влезат во производство кон крајот на 2026 или почетокот на 2027 година.
Технологијата на Rivian пристигнува кај VW во 2027
Првиот модел на Volkswagen кој ќе ја користи електронската архитектура на Rivian е планиран за 2027 година, но овој систем најпрво ќе дебитира во Rivian R2. Интересно, Rivian минатата година успеа да го интегрира својот софтвер во тест возило на VW за само 12 недели.