fbpx

Volvo е првата жртва на трговската војна меѓу САД и Кина

Во текот на летото, американскиот претседател Доналд Трамп ги зголеми увозните давачки на автомобили увезени од Кина на 27,5%

Кинескиот лидер, Џин Зинпин, не мораше, но ги зголеми американските давачки за автомобили на 40 отсто. Така трговската војна помеѓу двете најмоќни економии во светот станува се повеќе и повеќе сурова и веќе ги зема своите први жртви. Еден од нив е шведскиот производител Volvo, кој е во средината на огнот што беше разменета помеѓу Вашингтон и Пекинг. Компанијата ја отвори својата прва фабрика во САД во текот на летото, но сега тие се принудени да ги променат своите планови и на тој начин почнуваат да страдаат од финансиски загуби.

„Ситуацијата е комплицирана. Не сакам да седам и да се смеам, да ви кажам дека сè е во ред. Затоа што, не е во ред, дури и напротив, компанијата страда многу. Но, тоа е живот и нема ништо што можеме да направиме“, рече претседателот на одделот Volvo, Андерс Густафсон, за Блумберг.

Volvo

 

Големиот проблем е новата фабрика во Чарлстон, каде што компанијата инвестираше 1,1 милијарда долари. Половина од неговото производство мораше да се извезува во Кина, но сега е невозможно. Компанијата ќе мора да се фокусира на американскиот пазар, иако Volvo S60 ќе продолжи да извезува и во Европа.

Во исто време, XC60 кое се произведува во Кина нема да оди во САД, туку само во Европа. Испораките на S90 седан за САД, исто така, беа значително намалени, а фабриката во Чарлстон треба да го намали производството на големиот SUV – XC90 бидејќи нема да може да извезува во Кина.

„Мораме да направиме сериозни промени и знаеме како да го направиме тоа, но ние не сме среќни што се случува. За среќа, имаме глобална производствена структура која ќе ни овозможи да маневрираме во овие тешки услови“, рече Густафсон.

Поврзани вести

Back to top button