VW и Rivian заеднички ќе го реосмислуваат новиот електричен Golf 9
Volkswagen и Rivian се подготвуваат за нова фаза во нивната електрична револуција, откако соопштија детали за својата заедничка инвестиција вредна 5,8 милијарди долари. Оваа соработка, која го редефинира ЕВ портфолиото на VW Group, ќе биде клучна за развојот на новата генерација електрични возила, вклучувајќи го и долгоочекуваниот Golf 9, кој пристигнува во 2029 година.
Соработка за нова EV архитектура
Rivian работи на следната генерација електронска архитектура специјално дизајнирана за „софтверски дефинирани возила“. Оваа напредна технологија најпрво ќе биде интегрирана кај премиум брендовите на VW Group – Porsche и Audi – почнувајќи од 2027 година. Сепак, постои можност Rivian да ја претстави оваа архитектура уште во 2026 година со својата R2 серија.
Клучниот фокус останува на Golf 9, кој ќе ја предводи имплементацијата на новата платформа. „Одлучивме како да го реализираме концептот на софтверски дефинирани возила. Ова ќе го направиме преку заедничкото вложување со Rivian, каде што ќе ја создадеме новата електрична архитектура,“ изјави извршниот директор на VW, Томас Шафер.
Електричен Golf за новата ера
Golf 9 ќе биде поставен на новата Scalable Systems Platform (SSP) на VW, која нуди зголемена ефикасност и флексибилност за идните EV модели. Овој електричен хечбек е дизајниран како „реален волуменски производ“, што значи дека VW го гледа како клучен модел за масовно производство.
Интересно, Golf 9 може да стане замена за ID.3, кој ќе добие уште една надградба во 2026 година. Сепак, Golf 9 нема целосно да ја замени верзијата со мотор на внатрешно согорување, бидејќи Golf 8 ќе продолжи да се произведува до 2035 година, симболизирајќи постепената транзиција на VW кон целосна електрификација.
Што се случува со Project Trinity?
Додека Golf Mk9 напредува, VW го одложи својот амбициозен Project Trinity – претходно замислен како првиот „софтверски дефиниран“ ЕВ на брендот. Овој флагмански модел, кој требаше да се појави во 2026 година, сега е одложен за 2032 година поради промени во приоритетите.
Наместо да изгради нова фабрика за Trinity, VW избра да го модернизира својот постоечки погон во Цвикау, стратегија која се покажа како исплатлива во услови на економски и синџирни предизвици.
Економски предизвици и реструктурирање
VW Group се соочува со значителни економски предизвици, вклучувајќи затворање на фабрики и намалување на трошоците. Фабриката на Audi во Брисел ќе се затвори во февруари, а планираното намалување на платите за 10% и елиминација на бонуси предизвикаа револт кај работничките синдикати.
Во вакви услови, надежите на VW се насочени кон создавање производи кои ќе ја вратат довербата на потрошувачите и ќе докажат дека брендот може успешно да се натпреварува на сè попреполнетиот електричен пазар.
Golf Mk9 претставува клучен чекор во таа насока, носејќи ја иконата на VW во нова, целосно електрична ера.