fbpx

VW најави MEB+ ЕВ платформа со опсег на движење од 700 километри

Volkswagen најави дека работи на нова платформа за своите електрични возила која го носи името MEB+ и ќе нуди поголема автономија

Напорите на групацијата Volkswagen за електрификација се базираат на нејзината архитектура за модуларен електричен погонски систем (MEB). Тој е основа на неколку возила во Групацијата, а производителот на автомобили планира да ја подобри платформата. Во наредните години, MEB ќе стане MEB+, нудејќи поголем опсег и побрзо полнење.

Производителот на автомобили рече дека прави значителни инвестиции за понатамошно развивање на технологијата и „да го искористи целосниот потенцијал на оваа успешна платформа и да се осигура дека таа ќе остане конкурентна“. Скалабилната архитектура му дава на VW слобода во дизајнирањето возила. Ставањето на батериите во долниот дел помеѓу оските создава повеќе простор во кабината. ID.3 нуди иста просторија како и Passat, но во димензии на Golf.

Според компанијата, подобрената платформа MEB+ ќе нуди досег до 700 километри и ќе биде способна за брзини на полнење од 175-200 киловати. Архитектурата ќе ги постигне овие бројки користејќи ги ќелиските батерии од новата генерација на компанијата. VW, исто така, ќе ја подобри „дигиталната инфраструктура“ на платформата, за која компанијата вели дека може да донесе „значителен скок“ во функциите за автоматско возење.

Лансирање на 10 нови модели

Бројот на возила базирани на MEB исто така ќе се зголеми во наредните години. Производителот на автомобили планира да лансира 10 нови модели до 2026 година. Компанијата планира автомобили и за перформансите и за премиум сегментите, но еден од новите автомобили ќе биде почетниот модел со почетна цена од 25.000 евра.

Volkswagen не ја споменува платформата за скалабилни системи што требаше да го поткрепи неговиот модел Trinity. Минатиот месец се појави извештај во кој се тврди дека производителот на автомобили го одложил проектот до 2030 година поради софтверски проблеми и дека архитектурата SSP нема да дебитира во 2026 година како што беше првично планирано.

Платформата MEB првпат беше лансирана во 2019 година со ID.3. Сега, повеќе од 670.000 возила ја користат архитектурата, а 500.000 од нив се модели на VW ID. Audi, Cupra и Škoda исто така ја користат платформата. VW Group не кажа кога треба да очекуваме да дебитира новата архитектура, па затоа ќе внимаваме додека компанијата лансира нови производи во следните неколку години.

Поврзани вести

Back to top button