VW и PSA ги стопираат своите најмали модели во Европа
Приходите од продажба на мали урбани автомобили продолжуваат да паѓаат како главна причина за новите еколошки барања
Во 2017 година, овој тип возила зазема само 8% од пазарот во Европа, а тоа ги стави нивните производители во многу тешка ситуација. Според информација на Automotive News Europe, во германската VW Group и француската PSA Group веќе сериозно се загрижени за иднината на сегментот на мини-автомобили. Па дури и разговараат за можноста за запирање на нивното производство за Стариот континент.
Генералниот директор на Volkswagen Group – Херберт Даис веќе јавно ги објави дека новите еколошки правила за штетни гасови, кои стапуваат на сила во 2022 година, кои ќе се покажат како огромен проблем за производителите. Тој посочи дека, со цел целосно да ги исполни нормите во 2030 година, цената на VW UP! Треба да се зголеми за најмалку 3500 евра.
Сегашната најниска цена за овој автомобил е 11.000 евра. „Мислам дека нашите клиенти едноставно нема да можат да си дозволат такво нешто“, изјави тој.
Во концернот PSA Group исто има стравувања дека ќе дојде до запирање на производството на автомобили од оваа класа, која сега е во соработка со Toyota во фабриката во Чешка. Се претпоставува дека во 2021 година Toyota ќе стане единствен сопственик на фабриката, која ќе ги принуди PSA Group целосно да се откаже од производството на моделите Peugeot 108 и Citroën C1.