VW T7 Multivan и California добиваат eHybrid 4Motion систем
Најновите T7 Multivan и California добиваат поголем пакет батерии и нова задна оска со интегриран електричен мотор
Volkswagen во Европа продолжува со традиционалниот пристап за нивната T7 линија. T7 гамата вклучува две популарни варијанти – стандардниот Multivan и кемперската верзија California, кои сега се достапни и со електрифициран eHybrid 4Motion погон, овозможувајќи плаг-ин хибрид технологија и погон на сите тркала.
Во основата на новиот eHybrid 4Motion е плаг-ин хибриден систем кој развива комбинирана моќност од 245 КС и 350 Nm вртежен момент. Овој систем комбинира 1.5-литарски TSI Evo2 бензински мотор кој генерира 177 КС на предната оска, со електричен мотор од 115 КС на предната оска и дополнителен мотор од 136 КС на задната оска.
Силата се пренесува на сите четири тркала преку новата задна оска, која работи целосно на електрична енергија и останува активна дури и кога батеријата е празна. Во тие случаи, TSI моторот и предниот електричен мотор произведуваат доволно енергија за задниот електромотор, при што предниот електромотор дејствува како генератор.
Зависно од условите, возилото може да го активира само предниот, само задниот или двата мотори истовремено, со постојан погон на сите тркала достапен при активирање на Sport модот. Volkswagen го подобри и шест-брзинскиот DSG менувач за да ги издржи повисоките барања на хибридниот систем. Претходно, единствениот начин да добиете погон на сите тркала кај Multivan беше да се избере 2.0 TDI дизел моторот.
Една од најголемите подобрувања е новата батерија од 19,7 kWh, која ја удвојува капацитетот на претходниот Multivan eHybrid, овозможувајќи електрична автономија од 91 километри за California и 95 километри за Multivan, при максимална брзина на EV мод од 130 км/ч. Претходниот Multivan eHybrid со погон само на предните тркала постигнуваше 50 километри, што значи речиси двојно поголема дистанца со новата батерија.
Покрај зголемениот капацитет, литиум-јонската батерија сега поддржува 11 kW наизменично и до 50 kW директно полнење. Дополнително, кога возилото е во мирување, батеријата може да се користи за ладење, вентилација и греење на внатрешноста, што е одлично за ноќните паузи во природа.
Новите електрифицирани модели веќе се достапни за нарачка на европските пазари. Во Германија, основната цена на VW Multivan eHybrid 4Motion започнува од 70,668.15 евра, додека California eHybrid 4Motion со продолжена каросерија и покрив што се отвора почнува од 77,772.45 евра.