X-Bow GT-XR е алтернативата на KTM за тркачкиот GT2
KTM го претстави новиот X-Bow GT-XR кој претставува ултимативна „патничка“ варијанта на тркачките GTX и GT2
Ултимативната варијанта на KTM X-Bow легална за користење на улиците и патиштата е официјално претставена во форма на GT-XR. Новиот X-Bow GT-XR е многу сличен на GTX и GT2 тркачките автомобили што ги произведува австриската компанија. Оние кои се заинтересирани да ја имаат оваа „играчка“ во својата гаража ќе треба да издвојат 284.900 евра и да се надеваат дека ќе бидат среќните сопственици на еден од само 100-те примероци кои ќе се произведат.
Во основата на X-Bow GT-XR се наоѓа монокок од карбон влакна и челична тубуларна рамка со висока цврстина што придонесува за тежина на автомобилот од 1.130 килограми. Иако КТМ можеше да се оправда што го опреми автомобилот со мотор кој не произведува повеќе од 300 КС, наместо тоа, се одлучи за турбо 2,5-литарски мотор со пет цилиндри добиен од Audi, кој испорачува 500 КС при 6.350 вртежи во минута и 581 Nm вртежен момент при 5.550 вртежи во минута. Во комбинација со овој мотор е седумстепен менувач со двојна спојка кој ја испраќа својата моќ преку задните тркала благодарение на диференцијалот со ограничено лизгање.
Овие бројки го поттикнуваат автомобилот до 100 километри на час (62 mph) за само 3,4 секунди и до максимална брзина од 280 километри на час.
Иако максимизирањето на перформансите на патеката очигледно беше приоритет за KTM при развојот на X-Bow GT-XR, тој вели дека е „совршен како секојдневен возач“ благодарение на големиот резервоар за гориво од 96 литри, прогресивниот серво волан со електрично помагање и опција за хидрауличен лифт систем од 9 сантиметри.
Компоненти за врвни перформанси
Како и да е, KTM забележува дека покрај очигледните компоненти за генерирање на потисна сила, како што се масивното задно крило, задниот дифузор и предниот сплитер, X-Bow GT-XR, исто така, располага со дел од подот дизајниран да го максимизира ефектот на земјата благодарение на вртлозите генерирани од предниот сплитер и изнесени околу подот, создаваат запечатување на воздухот под автомобилот.
Сопирањето доаѓа благодарение на лесните, фиксирани моноблок шапи со осум клипови и челични ротори. Клиентите кои бараат врвни перформанси можат да се одлучат за керамички сопирачки. Системот на потпирање на автомобилот е набавен од Sachs, а тркалата со централно заклучување се дополнителна дополнителна опрема.
Во кабината на X-Bow GT-XR се наоѓа отстранлив волан од карбон во кој се сместени таблата со дигитални мерачи, прилагодлива кутија за педали, опционален систем за камера за заден поглед, аудио систем со Bluetooth, LED осветлување, климатизација, па дури и мала кутија за ракавици.