fbpx

Xiaomi SU7 Ultra е прототип кој располага со 1.548 КС

Прототипната верзија на Xiaomi SU7 добива 3 мотори и агресивен став, а главната цел е да го собори рекордот на Нирбургринг

Xiaomi ја претстави хардкор верзијата на електричниот седан SU7, дизајнирана да го надмине Porsche Taycan Turbo GT на патеката Нирбургринг. Прототипот на Xiaomi SU7 Ultra има тело од карбон, напредна аеродинамика и три електрични мотори со комбинирана моќност од 1.548 КС.

Перформансниот ЕВ беше претставен во Кина како еднократен прототип, но во иднина би можело да следи производствена верзија.

Визуелно, Xiaomi SU7 Ultra изгледа како тркачка верзија на SU7, задржувајќи го лицето инспирирано од McLaren и очигледните референци на Porsche Taycan, но додавајќи пошироки прагови, браници во туринг стил, голем сплитер и масивно задно крило, способно да произведува до 2.145 килограми потисна сила.

Електричниот хиперавтомобил е придвижуван од три електрични мотори направени од Xiaomi кои произведуваат комбинирани 1.548 КС. Ова е 440 КС повеќе од ривалот Taycan Turbo GT и 283 КС повеќе од Zeekr 001 FR. Во исто време, прототипот тежи 1.900 килограми што го прави значително полесен во споредба со неговите конкурентни спецификации за производство.

Енергијата се добива во пакет батерии CATL Qilin 2.0, кој има максимална стапка на празнење од 1.330 kW што го прави погоден за патеката. Според Xiaomi, SU7 Ultra забрзува од 0-100 км/ч за 1,97 секунди, од 0-200 км/ч за 5,97 секунди и од 0-300 км/ч за 15 секунди, пред да достигне максимални 350 км/ч.

За запирање на моќта се грижат AP Racing сопирачките со високи перформанси, потпомогнати од регенеративниот систем за сопирање. Максималната сила на забавување е 2,36 G, со целосно запирање од 300 км/ч за само 15 секунди.

Xiaomi SU7 Ultra

Xiaomi, наводно, сака да го однесе SU7 Ultra на Нирбургринг во октомври, со цел да го подобри времето од 7:07,55 на Porsche Taycan Turbo GT и 7:25,23 на Tesla Model S Plaid. Сепак, ова се и сериски возила, па за да се квалификува за рекорд, прототипот треба да го надмине најдоброто време од 6:05.336 постигнато од целосно електричниот Volkswagen ID.R.

Поврзани вести

Back to top button