fbpx

Xiaomi YU7 – Новиот SUV на кинескиот технолошки гигант

Електричната трка во автомобилската индустрија станува сè пожестока, а Xiaomi го презема својот следен чекор со моделот YU7, второто сериско возило на компанијата по SU7 седанот. Овој технолошки напреден SUV се очекува да дебитира на пазарот во средината на 2025 година, градејќи врз дизајнерскиот јазик на својот седански претходник, кој беше претставен кон крајот на 2023 година.

Дизајн што освојува

YU7 SUV го задржува основниот изглед на SU7 седанот, но со свој уникатен идентитет. Неговата повисока, помоќна форма му дава SUV-карактер што јасно го разликува од седанот. Интересно, профилот на YU7 потсетува на Ferrari Purosangue, со нагласени лакови на тркалата, скулптурирани задни крила и елегантен дизајн на стаклените површини. Напред, LED светлата инспирирани од McLaren 750S додаваат остар и агресивен изглед, додека задниот дел со целосна ширина на LED светла и спојлер „ducktail“ остава впечаток на луксузен спортски автомобил.

Димензиите на YU7 изнесуваат 4.999 мм должина, 1.996 мм ширина и 1.600 мм височина, со меѓуоскино растојание од 3.000 мм. Во споредба со SU7 седанот, SUV-то има висина поголема за 145 мм, што придонесува за неговиот доминантен изглед на патот.

Xiaomi YU7

Технологија и перформанси

Иако Xiaomi сè уште не го открила ентериерот на YU7, се очекува тој да го преземе минималистичкиот и технолошки ориентиран пристап на SU7. Тоа вклучува 16,1-инчен екран за инфозабава, дополнет со дисплеи за задните патници. На покривот, LiDAR сензорот покажува присуство на напредни автономни функции за возење, што е еден од главните адути на Xiaomi EV гамата.

YU7 ќе биде опремен со два електромотори – предниот со 295 КС (220 kW), а задниот со 386 КС (288 kW), за комбинирана моќност од 681 КС (508 kW). Ова го прави помоќен од SU7 Max, кој има максимум 664 КС (495 kW).

Батерија, автономија и цена

YU7 ќе користи батерии од CATL, но Xiaomi сè уште не ги објавила точните спецификации. За споредба, SU7 нуди батерии со капацитети од 73,6 kWh, 94,3 kWh и 101 kWh, со максимален опсег од 800 км според CLTC. Со оглед на поголемата тежина на SUV-то, YU7 веројатно ќе има малку помал опсег.

Кога станува збор за цената, извори од Кина наведуваат дека YU7 ќе се продава по почетна цена од ¥250,000–300,000 (34.400–41.300 евра), што го позиционира како директен конкурент на Tesla Model Y.

Производство и иднина

YU7 ќе се произведува во фабриката на Xiaomi во Пекинг, каде што SU7 веќе го достигна прагот од 100.000 произведени единици. Со најавеното лансирање во 2025 година, YU7 ќе влезе во сè позаситениот SUV пазар, носејќи со себе уникатна комбинација на дизајн, технологија и конкурентна цена.

Додека Xiaomi продолжува да ја зацврстува својата позиција во светот на електричните возила, останува да видиме како ќе се справи со конкуренцијата и дали YU7 ќе стане уште еден успешен потег на овој технолошки гигант.

Поврзани вести

Back to top button