Mitsubishi се приклучува на алијансата на Nissan и Honda
Трите јапонски производители ќе работат заедно на електрични возила и софтвер за вештачка интелигенција
Според најновиот извештај од Јапонија, Mitsubishi Motors е подготвен да се приклучи на новоформираното партнерство Honda-Nissan, фокусирано на електричните возила и софтверот за вештачка интелигенција.
Влегувањето во новата алијанса – првично објавено од Honda и Nissan во март 2024 година – може да му помогне на Mitsubishi значително да ги намали трошоците за истражување и развој поврзани со електричните возила. Трите компании исто така би можеле да заштедат пари со стандардизирање на софтверот поврзан со вештачката интелигенција во нивните автомобили. Понатаму, тие би можеле да ги прошират своите соодветни линии со постигнување на зделки во области како што се plug-in хибридните погонски единици.
Извештајот доаѓа од Nikkei Asia, без да навлегува во детали за условите на договорот. Сепак, во првичното соопштение за партнерство, Honda и Nissan јасно ставија до знаење дека не планираат капитално поврзување. Аналитичарот на Goldman Sachs очекува дека софтверот ќе биде најважната област во соработката.
Reuters контактираше со претставниците на Mitsubishi, Honda и Nissan за ова прашање, но сите тројца одбија да коментираат. Сепак, извештајот беше доволен за акциите на Mitsubishi да се искачат за 6,3 проценти, со помали добивки за Nissan (+ 2,8 проценти) и Honda (+2,6 проценти).
Фактот дека две од трите компании во пријавената поврзаност веќе се членки на пошироката алијанса Renault-Nissan-Mitsubishi, наводно ги олесни преговорите. Goldman Sachs го опиша учеството на Mitsubishi како „природна прогресија“ бидејќи Nissan поседува 34 отсто од акциите на Mitsubishi.
Претходно овој месец беше објавено дека Toyota ќе работи со Suzuki, Subaru и Mazda за идните електрични возила, по неодамнешната врска помеѓу Toyota, Subaru и Mazda за развој на мотори со согорување. Ова ефикасно ја дели јапонската автомобилска индустрија на два ривалски табора.
Со соработка, јапонските производители на автомобили ќе можат подобро да се натпреваруваат со Tesla и со мноштво кинески брендови, кои моментално ја имаат предноста во електричните возила. Комбинираната годишна продажба за Mitsubishi, Honda и Nissan е 8,35 милиони единици. Ова е речиси половина од вкупното глобално производство од Toyota, Daihatsu, Suzuki, Subaru и Mazda, што е околу 16 милиони.