AMG GT63 S E Performance е најексплозивниот Mercedes досега!
Mercedes-AMG го лансираше долгоочекуваниот GT 63 S E Performance во Шангај, при што серијата спортски автомобили ја доближи до статус на хиперавтомобили благодарение на електрификацијата. Plug-in хибриднниот перформансен предводник во поставата е најбрзиот и најмоќниот AMG GT досега, со 816 коњски сили кои доаѓаат од битурбо V8 моторот во комбинација со електричен мотор поставен на задната оска.
Според AMG, GT 63 S E Performance е нивниот сериски производствен модел со најголемо забрзување досега, забрзувајќи од 0-100 км/ч за само 2,8 секунди, што е за 0,1 секунди побрзо од хиперавтомобилот AMG One. Сепак, неговата максимална брзина од 320 км/ч е помала за 32 км/ч во споредба со хиперавтомобилот инспириран од F1.
Комбинираната моќност на хибридниот агрегат е монструозни 816 КС и 1.080-1.420 Nm теоретски системски вртежен момент, надминувајќи ја го AMG GT Black Series од претходната генерација.
Самиот битурбо 4,0-литарски V8 мотор испорачува 612 КС, што ја надминува бројката од 585 КС на AMG GT 63. Кај моделот E Performance, агрегатот работи со електричен мотор монтиран на задниот дел кој додава уште 204 КС.
Механички карактеристики
Моќта се пренесува на сите четири тркала преку целосно променливиот систем AMG Performance 4Matic+, во комбинација со деветстепен менувач AMG Speedshift MCT 9G. Дополнително, двостепен менувач управува со електричниот мотор, додека механички диференцијал со ограничено лизгање ги подобрува перформансите на задната оска.
Како предводник на гамата, тој стандардно е опремен со плејада карактеристики ориентирани кон перформансите. Тие вклучуваат систем на потпирање AMG Active Ride Control со полуактивна стабилизација на тркалата и управување со задната оска, најмоќните достапни керамички композитни сопирачки и сеопфатен избор од осум режими на возење до кои се пристапува преку прекинувачот AMG Dynamic Select.
Литиум-јонската батерија од 6,1 kWh е исто така монтирана на задната оска за оптимална распределба на тежината и има иновативен систем за директно ладење. Иако перформансите се јасен приоритет на електрификацијата во случајот на AMG GT, целосно наполнетата батерија нуди опсег од 13 километри со нулта емисија во случај некој да сака навистина, навистина да го користи како plug-in хибридно возило. Освен тоа, највисокото од четирите нивоа на регенеративно сопирање овозможува возење со една педала слично на електричните возила.
Одржување низок профил
GT 63 S E Performance е четвртиот додаток на семејството AMG GT по GT 53 и 63 со V8 погон, и почетниот GT 43 со четирицилиндричен мотор. Визуелно, тој го споделува истиот боди кит како и послабите V8 модели, меѓутоа приклучокот за полнење на задниот браник и дискретната значка E Performance ја откриваат неговата електрифицирана природа. Стандардно доаѓа и со активна аеродинамика специјално прилагодена на потребите на погонската група.
Внатре во кабината со распоред 2+2 се наоѓаат електрично прилагодливи спортски седишта AMG со три програми за масажа и многу опции за прилагодување преку програмата Manufaktur. E Performance исто така добива хибридни дисплеи на инфозабавата MBUX.
Цените за Mercedes-AMG GT 63 S E Performance ќе бидат објавени поблиску до лансирањето на пазарот што се очекува некаде во наредните месеци.