fbpx

Chery сака да произведува ЕВ во две фабрики во Европа

Chery вели дека се заинтересирани за изградба на две фабрики, едната во Велика Британија, а втората во континентална Европа

Kинеската автомобилска индустрија веќе ја детронизира Јапонија како земја која извезува најмногу автомобили, извезувајќи преку еден милион автомобили во Русија и Мексико секоја година, а Европа е следната на листата. Сепак, нападот на европскиот пазар не доаѓа само однадвор, туку и од внатрешноста на континентот.

Chery размислува за изградба на две фабрики, една во Велика Британија и втората во континентална Европа, кои би можеле да бидат оперативни пред крајот на оваа деценија, пишува Financial Times. Шефот на Chery во Обединетото Кралство, Виктор Жанг, изјави за весникот дека сака да го имитира успехот на Hyundai и Kia, кои беа практично непознати во земјата пред доцните 1980-ти, но кои сега преземаат речиси 10 отсто од продажбата на автомобили во Велика Британија.

Honda се повлече од Велика Британија во 2022 година, затворајќи ја фабриката во Свиндон делумно поради Брегзит, а BYD, исто така, ја отфрли можноста за британска фабрика поради истата причина. Но, одлуката на Обединетото Кралство да ја напушти ЕУ се чини дека не ги предомислува во Chery, каде сметаат дека големината на пазарот – 2 милиони нови автомобили купени секоја година – е доволно голема за да гарантира посебна фабрика. Фабриката во Обединетото Кралство ќе произведува автомобили со волан од десната страна за британскиот и северноирскиот пазар – и потенцијално ќе испраќа автомобили во Јужна Африка, Австралија и Нов Зеланд, чии возачи исто така седат десно – додека втората фабрика во континентална Европа ќе изгради автомобили со волан од левата страна.

Omoda и Jaecoo

Chery треба да го донесе првиот од своите автомобили со брендот Omada во Велика Британија оваа пролет, а премиум линијата Jaecoo ќе пристигне неколку месеци подоцна. Моделите на компанијата ќе се појават на европските патишта во исто време кога ЕУ ги истражува кинеските државни субвенции за производителите на автомобили, но директорот на Chery вели дека не треба да постојат грижи дека тоа масовно ги намалува етаблираните ривали.

„Не мислам дека само се обидуваме да ги исплашиме другите со најевтината цена, тоа не е нешто што сакаме да го направиме“, рече Џанг за Financial Times. „Сакаме само да донесеме добри производи со добар бренд“.

Наместо да понуди поволни цени, Chery има за цел да ги привлече купувачите со дарежливи седумгодишни гаранции за возила и осум години покритие за батерии.

Поврзани вести

Back to top button