Ford Kuga доби стилско освежување и нова технологија во кабината
Ford Kuga доби „американски“ фејслифт, усвојувајќи го изгледот што беше претставен на американската верзија Escape во 2022 година
Европскиот огранок на Ford подготви освежување за моделот Kuga, кој ги следи стапките на својот американски „брат“. Имено, често се случува автомобилите лансирани во Европа или Азија да не стигнат во САД до следната моделска година. Но, Ford Kuga е редок исклучок од тоа правило. Во Америка кросоверот се продава како Escape и доби фејслифт кон крајот на 2022 година, а две години подоцна истото визуелно освежување се најде и кај европската верзија Kuga.
Новата решетка, фаровите, браникот и хаубата му даваат на автомобилот помускулест дизајн сличен на SUV кој ја разредува семејната врска со Focus, но се чувствува повеќе во склад со модерните трендови. На пример, сега има светлосна лента што се протега предниот делл, која се протега низ горниот дел од фарот и му дава на автомобилот сосема нов изглед.
Titanium, ST-Line и Active нивото на опременост добиваат свој изглед, но можеби најуспешната од нив е Active, чии црни браници и прагови и заштитни плочи за подвозјето и даваат на Kuga дефинитивен изглед како на SUV. Тој, исто така, нуди 10 милиметри дополнителна висина на возење. Купувачите кои бараат нешто повеќе за перформансите треба да го изберат ST-Line, иако повторно, тоа е главно само пакет за изглед, а Ford сè уште не нуди оригинална Kuga ST.
Ентериер
Внатре има некои подеднакво големи вести, каде што 13,2-инчниот екран на допир работи со најновиот софтвер на Ford Sync4 и се тврди дека поседува двојно поголема моќ на процесирање од појдовното поставување. Има 5G конекција, безжични Apple CarPlay и Android Auto, плус вградена Alexa за подобрена функционалност за гласовни команди, додека новата функција за навигација со влечење приколки им овозможува на возачите да изберат маршрута што избегнува непријатни кривини и ниски мостови.
Поголемиот дел од внатрешноста останува непроменет, но Ford го исчисти дизајнот со преместување на контролите за климатизација на екранот на допир.
Инженерите на Ford беа зафатени и под хаубата. Основниот мотор е 1,5-литарски EcoBoost со 150 КС, а единствените алтернативи се хибридите. Има два обични 2,5-литарски хибриди, едниот испраќа 180 КС само на предните тркала, а вториот испорачува 183 КС до сите четири. PHEV верзијата на 2,5-литарскиот агрегат продолжува да ја предводи гамата, но сега испумпува 243 КС на предните тркала, наместо 225 КС.