Honda ги претстави e:Ny1, ZR-V и новиот CR-V за Европа
На специјален настан во Германија, Honda ги претстави новата генерација на CR-V, овиот ZR-V и целосно електричниот e:Ny1 за европскиот пазар
Јапонскиот производител Honda прави сериозна офанзива на европскиот пазар, откако во еден ден претстави три нови автомобили за европскиот пазар. Станува збор за целосно електричниот e:Ny1, кросоверот ZR-V кој досега се продаваше само во Јапонија, како и новата генерација на CR-V.
Honda CR-V
Honda ја носи шестата генерација CR-V на европскиот пазар за време на специјална медиумска церемонија одржана во Офенбах, Германија.
Новиот CR-V ја задржува целокупната силуета на својот претходник, но добива нова препознатлива предна табла со задебелена и голема решетка опкружена со пар елегантни фарови. Секојa од двете достапни погонски единици за Европа добива свој дизајн на решетка. Назад, промените во споредба со претходната генерација CR-V се помалку забележливи со тоа што задните светла ја задржуваат основната форма, но добиваат нова внатрешна графика.
Веројатно поважен е фактот што новиот CR-V порасна во секоја димензија. За моделската 2023 година, кросоверот е поширок, подолг и повисок, обезбедувајќи повеќе простор за своите патници. Поточно, благодарение на сантиметри инчи подолгото меѓуоскино растојание, има 1,5 сантиметри дополнителен простор за нозете и до 18 проценти поголем капацитет за багаж во зависност од конфигурацијата.
Honda изгледа е особено горда на работата што ја направи во внатрешноста. Покрај тоа што е поквалитетна од порано, кабината сега има подобра видливост благодарение на долните предни агли и порамната хауба. Ова се комбинира со големата стаклена градина на новиот CR-V за „зголемување на чувството на отвореност и обезбедување чувство на сигурност и сигурност за сите патници“.
CR-V на Стариот континент нема достапен погон со чисто согорување. Наместо тоа, кросоверот користи 2,0-литарски агрегат со Аткинсонов циклус, поддржан од два електрични мотори. Новата генерација добива и plug-in хибридна опција за Европа, комбинирајќи ја истата единица за согорување, два електрични мотори и поголем пакет батерии. Досегот само на електрична енергија е до 82 километри. Јапонската марка не сподели повеќе информации, иако вели дека батеријата може целосно да се наполни за само 2,5 часа.
Honda ZR-V
Honda Z Runabout Vehicle е во продажба во Јапонија скоро една година, а сега ZR-V официјално пристигнува во Европа. Во суштина, станува збор за HR-V кој се продава во Северна Америка каде што моделот е поголем од истоименото возило што се нуди во Европа. Со други зборови, европскиот ZR-V ја пополнува празнината помеѓу HR-V и CR-V.
ZR-V во Европа ќе се нуди исклучиво со 2,0-литарски хибриден погонски агрегат. Оваа електрифицирана верзија со четири цилиндри се продава и во Јапонија и нуди комбинирана моќност од 183 коњски сили и 315 Nm вртежен момент.
Деталите за перформансите допрва треба да се објават, но Honda ветува „моќно забрзување споредливо со V6 3.0-литарски мотор“ благодарение на моторот на согорување што работи заедно со пар електрични мотори сочинувајќи ја хибридната поставка позајмена од Civic e:HEV. Излезот се канализира до предните тркала преку континуирано променлива трансмисија (CVT).
Треба да се спомене дека ZR-V е долг 4570 милиметри и 1840 мм широк, што го прави поблизок по големина до појдовниот CR-V наместо моделот од следната генерација претставен денес во европските спецификација. Со преклопени задни седишта, тој нуди товарен капацитет од 1.291 литри.
Презентиран денес на настанот за европски медиуми во Офенбах, Германија, ZR-V треба да се појави во продажба оваа есен.
Honda e:Ny1
Honda конечно станува сериозна во врска со растечкиот европски пазар на електрични возила. E:Ny1 е чисто електричен кросовер и, заедно со хибридите ZR-V и CR-V, еден од трите електрифицирани теренци што ќе пристигнат на пазарот оваа година.
Од тие три, e:Ny1 е веројатно е најинтересен. И покрај сличниот дизајн со HR-V, електричниот SUV вози на сосема поинаква платформа со погон на предните тркала . Наречена e:N Architecture F, новата платформа е дизајнирана со фокус на крутоста, низок центар на гравитација и значајна аеродинамика на подот.
Единствениот мотор генерира 204 КС и 310 Nm вртежен момент и е поврзан со батерија од 68,8 kWh која се полни од 10-80 проценти за 45 минути и дава електричен опсег на возење од 412 километри.
Иако пропорциите на SUV не сугерираат дека e:Ny1 е спакуван поинаку од автомобил со внатрешно согорување, Honda вели дека позиционирањето на електричниот погон и хардверот обезбедуваат силен внатрешен простор.
Големиот екран на допир е со димензии 15,1 инчи и се протега од горниот дел на контролната табла, веднаш до главната конзола на тунелот за пренос. За разлика од автомобилите како што е Civic, e:Ny1 има контроли за климатизација сместени во тој екран.
Ориентацијата на портретниот екран, исто така, значи дека внатрешниот дизајн на e:Ny1 е многу различен од малиот Honda e, кој има дигитални екрани кои се протегаат преку контролната табла и има ретровизори засновани на камера што нема да ги најдете на e:Ny1.
Електричниот e:Ny1 ќе се појави на европските патишта подоцна оваа година.