Hyundai ги откри спецификациите за новата Kona Electric
Hyundai ги објави спецификациите за електричниот погон на Kona, а субкомпактниот кросовер нуди избор од две батерии - 48,4 kWh и 65,4 kWh
Hyundai го најави смелиот дизајн на новата Kona во декември 2022 година и се надоврза со спецификациите на погонската единица за варијантите на малиот кросовер со мотори на внатрешно согорување и хибридната верзија во јануари 2023 година.
Корејскиот производител сега ги објави и првите спецификации на погонската група и деталите за опремата на најочекуваниот член на семејството, новата Kona Electric.
Почнувајќи од погонската група, моделот со европски спецификации ќе се нуди во конфигурации за стандарден и продолжен опсег на движење. Првиот има батерии од 48,4 kWh, како и електричен мотор кој развива 156 КС и 255 Nm вртежен момент.
Клиентите кои бараат поголем опсег и перформанси можат да се одлучат за Kona Electric Long Range, кој има поголем пакет батерии од 65,4 kWh. Придружуван е од надграден електричен мотор кој развива 218 КС и 255 Nm вртежен момент. Hyundai не навлезе во многу други детали, но рече дека оваа варијанта треба да има опсег поголем од 490 km според WLTP.
Освен што зборуваше за капацитетот на батериите и спецификациите за перформанси, Hyundai откри дека Kona Electric има технологија од 400V. Иако не е толку напреден како Ioniq 5 и Ioniq 6, возачите можат да очекуваат полнење од 10% до 80% за само 41 минута со брз полнач.
Hyundai, исто така, забележа дека моделот има нов режим на возење со една педала, функција „Vehicle-to-Load“ (V2L) и коефициент на отпор од 0,27. Купувачите ќе најдат и систем за подготовка на батерии, нова светилка за врата за полнење и систем за спречување на вратата од замрзнато полнење што работи на температури до -30°C.
Надвор, моделот има карактеристична „пикселирано беспрекорно хоризонталнo светло“ и „Pixel Graphics“. Електричната Kona, исто така, порасна бидејќи е 175 милиметри подолг од кросоверот во заминување и е поставен на 60 мм подолго меѓуоскино растојание.