Идните модели на Lincoln за Кина и Северна Америка
Што се случува со луксузниот американски бренд на Ford Motor Company
Во САД, Lincoln (78.849) е фатен врат за врат со Volvo (77.432), бидејќи и двата бренда ги завршија првите три квартали од 2019-та со пораст во продажбата, иако ниеден не може да се натпреварува со големиот обем од премиум марките. Ford добро направи со ветувањето дека ќе инвестира во луксузен бренд и има уште многу да се очекува во однос на новите и дополнителните модели. Со само 11.618 продадени возила во третиот квартал, Кина сепак е мал пазар за Lincoln, што локалното производство на неколку модели го прави уште посуштинско.
Автомобили
Се вели дека CD622, наследник на MKZ кој може да забележи заживување на името на моделот Zephyr, е во фаза на развој, иако не се забележани тестирања за прототипови. Може дури и ова да е случај каде овој седан да се прави и продава само во Кина и да изгуби малку од должината за да биде во сегментот D / средна големина. Тоа ќе се спротивстави на различните популарни модели како што се Audi A4 L, Mercedes C-Class L и BMW 3 Series iL.
Што се однесува до архитектурата, Ford веројатно ќе го заснова овој модел на следната генерација на Mondeo во Кина што би значело користење на С2. Сепак, некои извори веруваат дека наместо тоа ќе биде со погон на сите назад и на сите тркала. Во тој случај би користел CD6. PHEV автомобилот ќе се вика Zephyr Grand Touring.
Проектот CD714, за кој некои велат дека е зачуван заради скусување на сегментот, е или се вели дека е седан со големина на Lexus LS, со датум за започнување на производство во јули 2020 година. Овој автомобил би се позиционирал во поголема ценовна рамка од Continental. Сепак, постои алтернативно сценарио: Lincoln повторно ќе влезе во сегментот каде што беше поранешниот Town Car. Во тој случај, ќе биде под Continental.
Соопштението на Ford од април 2018 година, дека има намера да ги прекине сите автомобили што ги прави во Северна Америка, со исклучок на „Mustang” – веројатно ќе значи дека е исклучен CD714. Друг исход е дека проектот би можел да биде преиспитан и да стане предизвик за Tesla Model S со висока цена, а мал број возила, заедно со следниот Jaguar XJ.
Кросовери и SUV
Ford наводно планира да додаде мал кросовер-купе во линијата на Lincoln во 2021 или 2022 година, со моделот што ќе се произведува во Кина, како и во Северна Америка. Таквото возило најверојатно ќе се заснова на архитектурата C2 со погон на предните и сите тркала. Треба да стане најевтиниот Lincoln, со цел да биде долг 4,2 m како Audi Q2.
CX483 е код за Corsair, моментно најкомпактниот SUV на Lincoln. Производството за него започна минатиот месец, со тоа што Corsair е модел за 2020 година како замена за моделот MKC. Ова возило исто така ќе се произведува и во Кина, изјави Ford во април.
Што се однесува до погоните, има три избори: два турбо-полнети четирицилиндрични мотори, како и plug-in хибрид. Во Северна Америка 2,0-литарскиот со 280 КС и 420 Nm, a 2,3-литарскиот е алтернатива. Двата се поврзани со осумстепен автоматски менувач.
Хибридна plug-in верзија треба да ја следи конвенцијата на именување на големиот Aviator со тоа што ќе се нарече Corsair Grand Touring. 2,5-литарскиот четирицилиндричен мотор ќе биде впарен со еден електромотор. Оваа варијанта треба да се додаде во текот на втората половина на 2020 година (2021 моделска година во Северна Америка). Како и со не-PHEV-верзиите, треба да има фејслифт во 2023 година и наследник во 2026 година.
CDX747 е проектниот код на електричен кросовер сличен по големина со Nautilus. Заради лансирањето во Северна Америка во текот на последниот квартал од 2022 година, тој ќе биде произведен во Flat Rock на истата линија како сродниот модел на Ford, CDX746. Овие возила ќе го заземат местото на Lincoln Continental во фабриката во Мичиген.
Претседателот на Ford за Северна Америка откри планови за Lincoln во јануари, а добавувачите го именуваа кодот на проектот седум месеци подоцна, заедно со кодот на Форд. Говорејќи на конференција во Детроит, Кумар Галотра рече дека архитектурата ќе биде иста како онаа што се користи кај батерискиот електричен Ford, за кој веќе се знаеше.
Производството исто така, треба да е во Кина. Возилото најверојатно ќе биде насочено кон Audi e-tron, Jaguar I-Pace, BMW iX3, Mercedes EQC, Polestar 2 и други во таа класа по големина.
U611 Aviator има само неколку месеци. Целејќи кон Volvo XC90 и други во овој сегментот, има многу заедничко со Ford Explorer од 2020 година, вклучително и нова архитектура на погон на задните и сите тркала. Изгледот на Aviator за прв пат беше виден на автомобилското шоу во Њујорк во март 2018 година. Се тврди дека овој прототип има PHEV погон. Производствениот модел премиерно се претстави на саемот за автомобили во ЛА во ноември 2018-та.
Ново за 2020 моделската година со првите испораки кои започнуваат наскоро, Aviator Grand Touring има комбиниран излез од 494 КС и 854 Nm од битурбо 3,0-литарски V6 и електромотор. Излезот од моторот СВС e 400 КС и 540 Nm, што е исто како и бројките цитирани од Lincoln за не-PHEV Aviator. Десетстепениот автоматски менувач е стандарден и за варијантите RWD и AWD. Исто така, постои пневматско потпирање со варијабилност до 80 mm, која се продава како „Air Glide“.
Прототиповите со дизелски мотор беа снимени во Колорадо во март, што укажува дека федерализираниот фордов 3.0-литарски V6, кој се доставува до JLR, ќе стане достапен за 2021 моделската година. Ова може да важи и за Ford Explorer.
Ford исто така, ќе го прави Aviator во Кина, во партнерство со Changan Auto. Додека целта не беше истисната, овој модел се сметаше за важен дел од планот на Lincoln да продава 300.000 возила ширум светот до крајот на деценијата. Говорејќи на саемот на автомобили во ЛА пред една година, претседателот на Lincoln, Џој Фалико рече дека целта не е напуштена, но дека таа веќе не е цврстата цел. Наместо тоа, може да се постигне во 2020-тите.
Navigator е најголемиот SUV на Lincoln. Има скалеста рамковна конструкција заедничка со одредени ривали како што се Cadillac Escalade, Infiniti QX80 и Lexus LX, иако за разлика од тие возила, овој има алуминиумска архитектура. Истиот метал се користи за сите панели. Моделот со стандардна должина и долгото меѓуоскино растојание на Navigator L е заедничко и кај Ford Expedition и Expedition MAX.
Сегашниот Navigator ја имаше својата светска премиера на автомобилското шоу во Њујорк во април 2017 година. Стандардниот мотор е битурбо V6 кој произведува 450 КС. Ново за моделската 2018 година, се очекуваат два plug-in хибриди, Navigator Grand Touring и Navigator L Grand Touring, да бидат додадени најдоцна во 2022 година. Во таа година се очекува фејслифтот. Наследниците ќе бидат во 2026 година. Во тоа време, PHEV-овите може да бидат заменети со електрични возила со голем опсег на движење.