fbpx

Land Rover Defender OCTA е најмоќниот Defender досега

Покрај моќниот погон, Defender OCTA вклучува и нов систем на суспензија за подобрување на перформансите на пат и надвор од патот

Семејството Land Rover Defender добива нов додаток во линијата, и тој е најмоќниот и најбрзиот модел некогаш кој ја има ознаката Defender. Наречен е OCTA и е претставен пред неговото деби на Фестивалот на брзина во Гудвуд.

Главниот фокус кај новиот Defender OCTA е неговиот погон. Додека сегашниот Defender V8 користи 5,0-литарски V8 со суперполнач, OCTA користи 4,4-литарски V8 со двојни турбо полначи од BMW со блага-хибридна технологија. Располага со 626 КС и 750 Nm, иако вртежниот момент се зголемува на 800 Nm со активирана контрола на лансирањето.

Land Rover Defender OCTA

На права линија, на Defender OCTA му требаат само 4 секунди за да достигне до 100 км/ч што го прави овој модел најбрзиот Defender досега. Сепак, Defender никогаш навистина не се занимавал со извонредни перформанси на патот, и наместо тоа, тој стана икона поради неговата цврстина и вештина надвор од патот. Land Rover не го изостави овој дел со OCTA.

Оф-роуд карактеристики

Новиот модел е поставен за 28 милиметри повисоко од помалите модели на Defender и има 68 мм поширок став. Опремен е со подолга и поцврста суспензија за да се подобри артикулацијата на тркалата и се одликува со новата технологија за системот на потпирање 6D Dynamics на брендот. Оваа поставка се состои од хидраулично поврзани континуирано променливи полуактивни амортизери за кои Land Rover вели дека го намалуваат степенот и тркалањето на возилото на патот, а истовремено ја подобруваат артикулацијата надвор од патот.

Land Rover, исто така, го опреми новиот модел со систем кој автоматски открива на која површина се вози и соодветно го оптимизира Defender. Возачите можат рачно да ги приспособат поставките за управување, гас и суспензија. Има и нов режим на возење наречен „OCTA.“ Во овој режим, овозможена е контрола за стартување надвор од патот, а ABS е дотеран за да биде поефикасен на лабави површини. Присутна е истата низа режими за одговор на теренот како и другите Defender модели, вклучувајќи ги поставките Sand, Mud and Ruts, Grass Gravel Snow и Rock Crawl.

Нов изглед

Благодарение на драматичниот став на новиот модел, тој веднаш се издвојува од пониските варијанти на Defender. Има 33-инчни гуми Goodyear Advanced All-Terrain, зголемени лакови на тркалата, темелно ревидирана предна табла и нов заден браник со четири издувни цевки. Сите OCTA верзии ќе имаат двобојна шема на бои со Narvik Black покрив и задната врата, а сопствениците можат да изберат мат заштитна фолија која ќе се нанесува по каросеријата.

Промените продолжуваат во кабината. Достапни се две нови опции за Ultrafabric, додека стандардно, Defender OCTA вклучува полуанилинска кожа Burnt Sienna со текстилна облога Kvadrat. Land Rover, исто така, се потруди да дизајнира нови седишта за моделот и инсталира нов аудио систем за кој брендот вели дека ќе им овозможи на совозачите да ја „чувствуваат, но и слушаат музиката“.

За лансирањето Land Rover ќе понуди спецификација наречена Defender OCTA Edition One за првата година на производство, со ексклузивни нови опции за боја и Chopped Carbon Fiber детали.

Land Rover Defender OCTA

Нарачки за Defender OCTA ќе бидат официјално отворени наскоро, со цена од 145.300 фунти во Велика Британија. Defender OCTA Edition One, достапен до првата година на производство, ќе има цена од 160.800 фунти.

Поврзани вести

Back to top button