Maserati MCPURA е нова и ексклузивна верзија на MC20

Maserati ја претстави ексклузивната верзија MCPURA на MC20 со суптилни аеро измени, нови ексклузивни бои и GT2 инспириран ентериер

Maserati го претстави MCPURA – специјално издание на својот суперспортски модел MC20, достапен во купе и кабриолет (Cielo) верзии. Новиот модел го задржува препознатливиот италијански дизајн и моќниот мотор, но добива суптилни аеродинамични измени, нови ексклузивни бои и тркачки инспириран ентериер. Премиерата е закажана за фестивалот Goodwood Festival of Speed.

Подобрен аеродинамичен пакет и суптилни визуелни разлики

На прв поглед, MCPURA изгледа идентично со MC20, но Maserati воведе серија суптилни измени. Редизајнираната предна маска и сплитерите добиле инспирација од тркачкиот MC20 GT2 Stradale. На задниот дел, редизајнираниот дифузер добива поагресивен изглед, со елементи кои се обвиткуваат околу завршетоците на издувниот систем. Задниот спојлер е зголемен, а нови специјални ознаки го дополнуваат уникатниот изглед.

Maserati потврдува дека поминале илјадници часови во аеротунел за да ги усовршат аеро-подобрувањата, иако не објавија конкретни податоци за коефициентот на отпор или потисната сила. Сепак, изгледот потврдува дека функцијата и стилот одат рака под рака.

Италијански стил во нови нијанси

MCPURA воведува и нови ексклузивни бои, меѓу кои се истакнува Devil Orange, боја инспирирана од Марија Тереза Де Филипис – првата жена која се квалификувала за Formula 1 Grand Prix. Изложениот примерок е во Ai Aqua Rainbow, со мат финиш кај купе верзијата и сјаен кај Cielo.

GT2 инспириран ентериер

Внатрешноста на MCPURA добива тркачки амбиент со нов волан инспириран од GT2, со скратен горен дел и, кај купе верзијата, можност за вградување shift lights и карбонски детали. Alcantara материјалите се зголемени, а специјалните ознаки и прагови додаваат ексклузивен карактер.

Инфозабавниот систем останува ист како кај MC20, но со дополнителни перформанс дисплеи од GT2 Stradale. Стандардно, автомобилот има шест звучници, а како опција се нуди Sonus Faber аудио систем со 12 звучници.

Перформанси без компромис

Maserati го задржа истиот 3.0-литарски V6 Nettuno мотор со две турбини, кој развива 621 КС на 7.500 вртежи и 720 Nm вртежен момент од 3.000 вртежи. Менувачот е 8-брзински автоматски со двојна спојка. Благодарение на ова, купе верзијата забрзува од 0 до 100 км/ч за само 2,9 секунди, достигнувајќи максимална брзина од 325 км/ч, додека кабриолет верзијата е малку поспора со 320 км/ч.

Maserati MCPURA

Цени и достапност

Иако Maserati сè уште не ги објави цените за MCPURA, јасно е дека овој ексклузивен модел ќе биде позициониран повисоко од стандардниот MC20. Премиерата ќе се одржи на Goodwood Festival of Speed, каде што јавноста ќе може одблиску да го види најновиот италијански суперспортски бисер.

Поврзани вести

Back to top button