Mazda го потврди враќањето на ротациониот мотор во 2019 година
Роторните мотори Wankel повторно ќе се произведуваат и ќе се вградуваат на автомобили на Mazda од 2019 година, соопшти во интервју за изданието ZeAuto, потпретседателот на Mazda Motor Europe - Мартин тен Бринк
Јапонските намери за повторна употреба на таквите единици се коментираат веќе подолго време. Извори од компанијата неодамна открија дека ротор моторот ќе ја игра улогата на генератор за полнење на батериите во електричните изведби на Mazda. Слична технологија се користи и во BMW i3, каде што генераторот е двоцилиндерски мотор.
Пред 10 години Mazda веќе експериментираше со слична енергетска единица. Компанијата го опреми мини Premacy Hydrogen RE со бензински-водороден мотор на Wankel, кој играше улога на генератор. Јапонците произведоа неколку серии автомобили кои беа наменети само за корпоративни клиенти.
Идниот електромобил на Mazda ќе биде изграден на платформата Small Car, која ќе биде базна и за следните генерации на моделите 2, 3 и CX-3. Оваа архитектура овозможува складирање на батериите под подот на автомобилот. За електричниот автомобил, ќе се користи мал ротационен мотор.
Исто така во 2019 година се очекува да излезе новата генерација на Mazda3. Ќе добие бензински мотори на Skyactiv-X од третата генерација, кои работи на сосема нов принцип.
Според претставниците на компанијата, новите мотори имаат пониски емисии од електричните, ако се смета енергијата која се излачува од станиците за полнење.