fbpx

Nissan го покажа новиот X-Trail за Европа со електрифициран погон

Nissan го покажа новиот X-Trail за Европа кој пристигнува со опционален погон на сите тркала и електрифицирана моторна постава

Четвртата генерација на Nissan X-Trail конечно пристигна во Европа, повеќе од две години по дебито на „сестринскиот“ Rogue со американски спецификации. Кросоверот е ексклузивно достапен во електрифицирана форма во Европа, со поставата која се состои од хибридни (e-Power) и благи хибридни бензински погонски единици.

Nissan X-Trail базиран на CMF-C платформата се нуди во три различни нивоа на моќност во Европа. Почетниот модел доаѓа со турбо 1,5-литарски бензински мотор со променлив однос на компресија, кој се одликува со блага хибридна технологија за помали емисии. Оваа верзија произведува 163 КС и 300 Nm вртежен момент, испраќајќи ја моќноста исклучиво на предната оска преку менувачот Xtronic CVT. Системот со благ хибрид од 12 V складира енергија во литиум-јонска батерија, нудејќи продолжено стопирање во мирување и до 6 Nm вртежен момент кога е потребно. Благиот хибриден X-Trail забрзува од 0-100 км/ч за 9,6 секунди и има максимална брзина од 200 км/ч.

Две верзии на e-Power

Оние кои бараат нешто посилно и поелектрифицирано, треба да се одлучат за хибридниот самополнечки е-Power, кој доаѓа во верзии со погон на предните или сите четири тркала. Тука, 1,5-литарскиот бензинец со турбополнач кој е под хаубата не е поврзан со тркалата, туку делува како генератор за електричниот мотор, кој работи на ниски вртежи за потивко возење. Комбинираната моќност на хибридот со погон на предните тркала е 204 КС, нудејќи забрзување 0-100 км/ч за 8 секунди и максимална брзина од 170 км/ч.

Кај моделот со погон на четири тркала, моќноста е зголемена на 213 КС благодарение на дополнителниот електричен мотор од 128 КС одзади. Ова го намалува спринтот од 0-100 км/ч на 7 секунди и ја зголемува максималната брзина на 180 км/ч. Што е уште поважно, технологијата e-4ORCE на Nissan ја контролира дистрибуцијата на вртежниот момент и сопирањето за секое тркало, работи побрзо од механичкиот систем 4WD и обезбедува дополнително држење. Како што е случајот со другите електрифицирани модели на Nissan, хибридниот X-Trail e-Power го добива системот e-Pedal.

Nissan X-Trail

Модерен, но препознатлив изглед

Тешко е да се забележи каква било разлика помеѓу различните верзии на X-Trail/Rogue кои сега се продаваат низ целиот свет. Ако ја оставиме настрана различната структура на нивоата на опременост, европскиот модел изгледа идентично со јапонската верзија која беше претставена пред неколку недели, во која е вграден најновиот дизајнерски јазик на Nissan.

Истото важи и за внатрешноста, каде што 12,3-инчниот екран на допир за инфозабавата NissanConnect е комбиниран со 12,3-инчен дигитален инструмент табла и 10,8-инчен head-up дисплеј. Пакетот ProPILOT со Navi-link го вклучува најновиот ADAS од портфолиото на Nissan, додека моделот стандардно доаѓа со седум воздушни перничиња – вклучувајќи го и централното воздушно перниче помеѓу возачот и совозачот. Забележаниот квалитет е подобрен во однос на претходната генерација со попремиум тапацир и врвен изглед, без губење на фокусот на практичноста.

Продажбата започнува оваа есен

Nissan тврди дека е полесно да се пристапи до лизгачкиот втор ред на седишта, задните патници имаат можност за посебни контроли за климатизација и USB отвори за полнење, задните прозорци имаат интегрирани ролетни за сонце, додека опционалниот трет ред го трансформира X-Trail во SUV со седум седишта. Според компанијата, во третиот ред можат да се сместат патници високи и до 160 см, ставајќи ги стапалата под клупата од вториот ред. Кога се однесува до багажникот, зад задната врата има простор за 585 литри багаж кога третиот ред не се користи.

Nissan X-Trail ќе пристигне низ Европа оваа есен, позициониран како нов предводник на гамата на овој производител на континентот.

Поврзани вести

Back to top button