Новиот Mini Cooper доби верзија и со внатрешно согорување
Mini ја претстави верзијата на Cooper со внатрешно согорување која е стилски идентична со електричната варијанта
Поминаа неколку месеци откако најновата генерација на Mini Cooper беше претставена во целосно електрична верзија, а сега се претставени и варијантите со погон на внатрешно согорување. Автомобилот ќе се продава во стандардни Cooper и Cooper S форми.
На европскиот пазар почетниот модел Cooper има трицилиндричен мотор со 156 КС (115 kW) и 230 Nm вртежен момент и може да достигне од место до 100 км/ч за 7,7 секунди. Од друга страна, Cooper S доаѓа со четирицилиндричен мотор со 204 КС и 300 Nm вртежен момент а забрзувањето од нула до „стотка“ го достигнува за 6,6 секунди.
Mini даде неколку други детали за другите важни механички компоненти на ажурираниот модел, освен дека новиот Cooper „е опремен со систем за суспензија и амортизација дизајниран за агилно ракување“. И двата модели се опремени со „моќни сопирачки“, иако спецификациите не се објавени. Менувачот што се користи не е наведен, но познато е од претходно дека нема да има рачна опција.
Дизајн
Визуелно, многу малку може да се разликуваат стандардните Cooper и Cooper S од новиот Cooper EV. Најочигледна промена е поставувањето на две малку поголеми предни решетки. Истите фарови се опремени, комплетирани со кружни LED дневни светла, додека на задниот дел се познатите задни светла со триаголна матрица.
Британската компанија го опреми новиот модел со многу безбедносни карактеристики кои вклучуваат радарски сензор напред и 12 ултразвучни сензори. Малиот хечбек вклучува многу системи за помош на возачот, функција за безбеден излез за предупредување на учесниците во сообраќајот пред да се отвори вратата и активна помош за задржување лента со автоматска контрола на брзината и растојанието.
Сопствениците, исто така, ќе бидат задоволни од присуството на навигација на одборот со 3D визуелизација и напреден зголемен приказ. Се нуди поддршка и за дигитален клуч преку апликацијата за паметни телефони Mini.
Во кабината се наоѓа истиот кружен OLED дисплеј како и Сooper EV, панорамски стаклен покрив, безжично полнење на паметни телефони и двобојна текстилна табла.
Производството на S ќе започне во март, додека производството на основниот модел ќе започне во јули.